CCU Escalada en bloc

S´obren les inscripcions del Campionat de Catalunya Universitari d´Escalada que es disputarà el 6 de novembre a Vic

S’obren les inscripcions del Campionat de Catalunya d´Escalada en bloc, corresponent als Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports Individuals 2022

El proper dia 6 de novembre de 2021 es disputarà els Campionats de Catalunya d´Escalada en bloc. El Campionat començarà a les 10:00 hores al Recinte Firal del Sucre de Vic (Fira de la Muntanya) i acabarà a les 17:00 hores. Podeu consultar el cartell de la prova en aquest enllaç.

El Servei d´Esports de la UVic i UCC, conjuntament amb la Unió Excursionista de Vic seran els organitzadors de la prova i comptem amb la col·laboració de la Universitat de Vic, l´Ajuntament de Vic, la Xarxa, la Unió Excursionista de Vic, la Fira de Llibre de Muntanya, la Generalitat de Catalunya i EsportCat. Els participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar dues inscripcions, la inscripció directa al web de l´organització i la segona inscripció al Servei d´Esports de la seva Universitat abans del divendres 5 de novembre a les 11 hores. En aquest enllaç trobareu tota la informació referent a la Normativa.