Jean Bouin 5K i 10K

S´obren les inscripcions per la Jean Bouin en la modalitat 5K i 10K corresponent als Campionats de Catalunya Universitaris d´Esports Individuals de la temporada 2021-2022

El diumenge 28 de novembre de 2021 es disputarà la 98ª Edició de la Jean Bouin Mundo Deportivo. Les sortides seran a partir de les 8:30 hores des de l´Avinguda Rius i Taulet amb l´Avinguda Maria Cristina. En aquest enllaç podeu consultar el cartell de la prova. La UB serà la Universitat organitzadora de la prova i comptem amb la col·laboració de Mundo Deportivo conjuntament amb l´empresa Zona Vip Events, i amb l´assessoria de la Federació Catalana d´Atletisme. Col.laboren també l´Ajuntament de Barcelona, la Xarxa, la Generalitat de Catalunya i EsportCat. Els participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar la inscripció a la web de la Jean Bouin Mundo Deportivo i comunicar-ho al Servei d´Esports de la seva Universitat abans del 23 de novembre.  Podeu consultar el reglament en aquest enllaç .

Aquesta prova forma part dels Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports Individuals de la temporada 2021-2022