Mitja Marató de Vilafranca

Ja estan obertes les inscripcions de la Mitja Marató de Vilafranca corresponent als Campionats de Catalunya Universitaris d´Esports Individuals 2021-2022

El diumenge 21 de novembre de 2021 es disputarà la 42ª Edició de la Mitja Marató de Vilafranca. La sortida serà a les 10:30 hores des del carrer de Baltà, davant de l´Espai Jove la Nau, al Barri de l´Espirall de Vilafranca del Penedès. En aquest enllaç podeu consultar el cartell de la prova. La UB serà la Universitat organitzadora de la prova i comptem amb la col·laboració de la Mitja Marató l´Espirall-Vilafranca, l´Ajuntament de Vilafranca, la Xarxa, la Generalitat de Catalunya i EsportCat. Els participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar la inscripció de la Mitja Marató l´Espirall abans del 29 d´octubre al Servei d´Esports de la seva Universitat. L´àrea de competicions de la UB enviarà els codis directament als inscrits. Podeu consultar el reglament en aquest enllaç .

Aquesta prova forma part dels Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports Individuals de la temporada 2021-2022.