Marató Barcelona 2021

S’obren les inscripcions per la Marató de Barcelona, corresponent als Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports Individuals 2020-2021

El proper dia 7 de novembre de 2021 es disputarà la Marató de Barcelona. La sortida serà a les 8:30 hores des de l´Avinguda Maria Cristina de Barcelona. Podeu consultar el cartell de la prova en aquest enllaç.

La UIC serà l’organitzadora de la prova i comptem amb la col·laboració de la Zurich Marató de Barcelona, l´Ajuntament de Barcelona, la Xarxa, la Generalitat de Catalunya i EsportCat. Els participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar la inscripció a la Zurich Marató de Barcelona i comunicar-ho al Servei d´Esports de la seva Universitat abans de l´1 de novembre. En aquest enllaç trobareu tota la informació referent a la Normativa.

Aquesta prova forma part dels Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports Individuals de la temporada 2020-2021.