Acaben els Campionats de Catalunya Universitaris 2021 per equips

El dijous 29 d’abril es jugava l’última jornada de la 36ª edició dels Campionats de Catalunya Universitaris 2021 per equips, amb els campionats de rugbi i voleibol femení.

Aquest any, la ciutat de Girona ha estat la Vil·la Esportiva Universitària dels CCU 2021, que han tingut un caire diferent, marcats per les mesures de seguretat adoptades en relació a la pandèmia, seguint sempre les directrius de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física.

Malgrat tot, hem seguit apostant pel foment de l’esport universitari i podem dir que els Campionats han estat tot un èxit!

Aquí us deixem els pòdiums de les diferents modalitats esportives:

Voleibol femení

3. UdG – URL

Bàsquet masculí

3. UPF – UdL

Des de l’ECU ens sentim molt satisfets d’haver pogut mantenir els Campionats amb totes les mesures de seguretat pertinents. Agraïm a tots els participants la seva responsabilitat davant la situació de la Covid-19 i esperem que hagueu gaudit dels CCU 2021!