ANUARI 2020

Us presentem l'anuari 2020 dels Campionats de Catalunya universitaris!

Benvolguts i benvolgudes esportistes,

Ens plau presentar-vos l’anuari 2020 dels Campionats de Catalunya Universitaris, un recull dels moments viscuts durant el Campionat, així com dels partits i totes les Universitats participants.

El 2020 va ser un any molt complicat, marcat per la pandèmia de la Covid-19 i per la suspensió de l’activitat esportiva a Catalunya. Els CCU no en van ser una excepció i, malauradament, es van veure afectats per la situació i algunes modalitats no es van poder celebrar en la seva totalitat.

Tot i així, gràcies a la prudència i les mesures de seguretat adoptades, els esports d’equip es van poder realitzar amb totes les garanties, mentre que els individuals es van veure més afectats.

Des de l’ECU ens sentim molt satisfets d’haver pogut mantenir els Campionats amb totes les mesures de seguretat pertinents i agraïm a tots els participants la seva responsabilitat davant aquesta situació en la que ens vam trobar.

Un any més, seguim amb moltes ganes de gaudir de l’esport i la competició!