Balaguer baixa el teló dels Campionats de Catalunya Universitaris 2023 per equips
2.110
Els Campionats de Catalunya Universitaris van celebrar la fase final el passat 21 i 22 de març.
Els esportistes universitaris aconsegueixen uns grans resultats en la Zurich Marató Barcelona 2023!
2.248
La UdG, en categoria femenina, i la UB, en categoria masculina, les primeres classificades!
UB (femení) i UIC BARCELONA (masculí), campiones del CCU23 de Rugby 7!
1.772
UB (femení) i UIC BARCELONA (masculí), campiones del CCU23 de Rugby 7!
Les dues universitats es van proclamar campiones a Igualada el passat 16 de març.
El Saló de l’ensenyament va acollir el CCU23 de Bàsquet 3x3
2.175
El Saló de l’ensenyament va acollir el CCU23 de Bàsquet 3x3
La Universitat Pompeu Fabra en categoria masculina i la Universitat de Barcelona en categoria femenina van liderar el podi en el campionat de bàsquet 3x3
Pol Oriach, campió d'Espanya universitari de cros
1.899
Pol Oriach, campió d'Espanya universitari de cros
L'estudiant de la UdL s'imposa en la prova celebrada a Sòria.
Afanyeu-vos i inscriviu-vos al CCU23 de Vòlei Platja que es disputarà el 23 i 24 de març!
2.110
El BSC Premia de Dalt acollirà el campionat de vòlei platja organitzat per la UPC i el CV Premià de Dalt per als estudiants i membres les universitats catalanes.
Carla Alonso (UB) i Axel Herberg (UAB), campions del CCU23 de Tennis
2.223
Carla Alonso (UB) i Axel Herberg (UAB), campions del CCU23 de Tennis
Els passats 28 de febrer i 1, 2 i 3 de març es va disputar el CCU de Tennis al CMT de la Vall d’Hebron.
Gran èxit de la 9a edició de la Unirun, la cursa de les Universitats
2.131
Gran èxit de la 9a edició de la Unirun, la cursa de les Universitats
Els colors de les 12 Universitats catalanes ha tornat a envair el circuit de la UNIRUN, que ha transcorregut pel litoral de Barcelona i de Sant Adrià de Besòs.
Fins a 33 universitaris es van disputar el pòdium del CCU23 de Golf el 28 de febrer!
2.764
Els estudiants de les universitats catalanes ho van donar tot durant el Campionat!