Els esportistes universitaris catalans triomfen al Campionat d'Espanya de Taekwondo!
2.619
Els esportistes catalans destaquen amb un impressionant nombre de medalles i es preparen per representar Espanya al mundial de la Xina.
Anna Dueñas en femení i Eloy Gallardo en masculí, campions del Circuit Unitennis 2023
2.705
El Campionat de Catalunya Universitari posa de manifest el talent esportiu dels estudiants catalans!
Exhibició d'una Universitat de Barcelona que es fa amb el doblet després de guanyar també en nois
1.998
Punt i final al bàsquet en el pavelló Pavelló Castell d'en Plans de Vic amb el duel masculí entre la Universitat de Barcelona i la Politècnica de Madrid.
La novena edició de la cursa Montescatano abaixa el teló després d’una jornada espectacular!
2.333
El Parc Serralada de Marina va acollir el Campionat de Catalunya Universitari de Cursa de Muntanya.
Ja et pots inscriure al CCU23 de Tir amb arc del 7 de maig!
2.509
Ja et pots inscriure al CCU23 de Tir amb arc del 7 de maig!
El Castell de Montjuïc acollirà el campionat en el qual hi haurà medalla per a quatre podis!
No ho deixis córrer, inscriu-te a la Cursa de Muntanya Montescatano que se celebrarà el 30 d’abril!
2.451
El meravellós Parc de la Serralada de Marina acollirà el Campionat Català Universitari de Cursa de Muntanya 2023.
Inscripcions obertes pel CCU23 de BTT Marató - Cronoescalada, no te’l perdis!
2.653
Inscripcions obertes pel CCU23 de BTT Marató - Cronoescalada, no te’l perdis!
El 22 i 23 d’abril podràs gaudir de fins a tres proves que comptabilitzaran per la classificació universitària del CCU de BTT 2023.
La Selecció Catalana Universitària de futbol femení supera la Selecció Andorrana Sub19 per 3 a 1
2.413
El partit amistós va tenir lloc ahir a la tarda al camp de futbol d'Alàs, a la província de Lleida. El matx va servir de preparació per la selecció andorrana, ja que la setmana disputarà l'Euro Sub19 contra Turquia, Moldàvia i Lituània.
UAB i UIC Barcelona, vencedores en el CCU23 de Vòlei Platja
2.164
UAB i UIC Barcelona, vencedores en el CCU23 de Vòlei Platja
El BSC Premià de Dalt va acollir el passat 23 i 24 de març el campionat universitari.