Cros – ATE Ciutat de Tortosa

Preparat per un nou repte? Apunta’t al Cros!

Data: Diumenge, 29 de novembre de 2020

Lloc: Zona Universitària. Parc Remolins. Tortosa

Per consultar l’horari, visita el següent enllaç: http://www.ate.cat/crosate/horari/

Participants: Hi poden participar alumnes matriculats durant el curs 2020-2021, membres de professorat i equips de gestió de qualsevol Universitat catalana o Centre adscrit.

Inscripcions: Els participants que vulguin optar a la classificació universitària han de formalitzar la inscripció al VI Cros ATE Ciutat de Tortosa, i comunicar-ho al servei d’esports de la seva universitat.

Cada competidor ha de formalitzar dues inscripcions:

1. Inscripció directa al VI Cros ATE Ciutat de Tortosa. En la inscripció serà obligatori marcar l’opció de CCU i indicar la universitat a la qual pertany. Fer la primera inscripció.
  2. Inscripció al servei d’esports de la seva universitat. Cada servei d’esports comunicarà els seus inscrits a través de la web de l’Esport Català Universitari.
  3. Cost inscripció: 5€
  4. Termini: fins al 26 de novembre a les 14h

Assegurança i Atenció Mèdica

Cobrirà qualsevol eventualitat l’assegurança que els estudiants tinguin amb la seva universitat (Assegurança Escolar).

Els participants majors de 28 anys, en no estar coberts per l’Assegurança Escolar, tenen l’obligació de contractar una assegurança a nivell personal.

Cada universitat es farà responsable de tenir cura que els participants que la representin tinguin la corresponent assegurança.

L’organització declina qualsevol responsabilitat sobre possibles danys morals o materials que poguessin patir participants o espectadors, abans, durant o després de la competició.

La sola inscripció en aquesta competició comporta la total acceptació del preceptuat en aquest document i a les Normes Generals dels CCU 2021.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )