Cursa d’Orientació

Creus que ets un expert en orientació? Vine a comprovar-ho el pròxim 7 de Novembre a la Cursa d’Orientació de Taradell.

Data: Dissabte 7 de novembre de 2020.

Horari: 10:00 h (sortides esglaonades)

Lloc: Taradell (Osona). Pavelló esportiu

Organització i direcció tècnica: Centre excursionista de Taradell (CET) / Unió Excursionista de Vic (UEV) / Federació de curses d’orientació de Catalunya (FCOC) / Servei d’Esports UVic-UCC

Participants: Membres de la comunitat universitària de les universitats catalanes o centres adscrits (alumnes matriculats al curs 2020/21, PDI i PAS).

Inscripcions: Cada competidor/a haurà de fer la inscripció a www.orientacio.cat (a l’apartat d’Inscripcions) i al Servei d’Esports de la seva universitat (data límit: dimarts 3 de novembre a les 23:59 h).

Assegurança / Atenció mèdica: Cobrirà qualsevol eventualitat l’assegurança que els estudiants tinguin amb la seva universitat (Assegurança Escolar).

Els participants majors de 28 anys, en no estar coberts per l’Assegurança Escolar, tenen l’obligació de contractar una assegurança a nivell personal.

Cada universitat es farà responsable de tenir cura que els participants que la representin tinguin la corresponent assegurança.

Els participants, organitzadors i públic han de complir obligatòriament el protocol anti còvid de la Federació Curses d’Orientació de Catalunya (FCOC).

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )