Els Campionats de Catalunya Universitaris celebren l’acte de cloenda de l’any 2020

El dimecres, 7 d’octubre, s’ha celebrat l’acte de cloenda de la 35a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) 2020. L’acte ha estat conduït per Carles Sisó, tècnic del Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i s’ha dut a terme a la Sala d’Actes del Rectorat de la UAB.

Durant l’acte, la Dra. Margarita Arboix, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha traspassat el testimoni de l’organització dels Campionats de Catalunya Universitaris 2021 al Dr. Joaquim Salvi, rector de la Universitat de Girona, que agafa el lideratge amb la ciutat de Girona com a Vila Esportiva Universitària 2021.

Els protagonistes de l’acte, els esportistes, no han pogut assistir a causa a les mesures restrictives de la Covid-19. Tot i això, els premis que se’ls havia d’atorgar seran donats de forma individualitzada en cadascuna de les universitats. Els únics esportistes que han recollit els premis de forma presencial han estat el Jordi Altés (UAB) i la Júlia Estany (UB), els millors esportistes absoluts masculí i femení, que han comparegut en representació de tots.

Durant l’acte, també s’ha recollit el premi Challenge Atlètica per gentilesa d’Adidas. El guanyador ha estat Elías Asskali, estudiant de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Els ponents han acabat agraint la col·laboració de totes aquelles entitats que han fet possible els Campionats de Catalunya Universitaris, especialment a l’Ajuntament de Sabadell i a la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya, i atorgant una distinció a ambdues entitats.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )