Comunicat Oficial Inici CCU 2021

Comença una temporada 2020-2021 atípica en els Campionats de  Catalunya Universitaris marcats per la pandèmia de la Covid-19. L’expansió del virus va fer que haguéssim d’aturar la passada edició i ens vam quedar amb les ganes de seguir competint. Un sentiment que encara perdura perquè l’esport no només és exercici físic, és compartir, és salut, és aprenentatge i superació personal.

Aquest any, amb més energia que mai, us comuniquem que enguany sí que se celebraran els CCU 2021. Des de l’ECU hem treballat i seguirem treballant per a garantir totes les mesures de seguretat i per competir amb la certesa de què tots els protocols funcionen.

Aquesta temporada, la Universitat de Girona té el repte d’organitzar, possiblement, els CCU més complicats de la seva història. La celebració de les competicions d’equip se celebraran a la Vila Esportiva Universitària de Girona i, pel que fa als esports individuals, ben aviat publicarem el calendari de les primeres proves de les diferents modalitats esportives.

Fer-vos saber que l’inici dels CCU 2021 el comunicarem al més aviat possible i que, per les circumstàncies actuals, aquest tret de sortida vindrà marcat per les directrius del Departament de Salut i de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.

Esperem gaudir, un any més, dels Campionats de Catalunya Universitaris per reviure tots els bons moments que giren al voltant de la competició esportiva universitària.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )