Comunicat oficial ECU edició 2019-2020

A la darrera reunió de l’Esport Català Universitari, celebrada per videoconferència el dia 24 d’abril de 2020, es va donar per finalitzades totes les competicions universitàries del curs 2019-2020, atenint-nos a la recomanació emesa per la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, a proposta de la Mesa Sectorial de l’Esport de Catalunya.

Agraïm a totes les institucions, empreses, federacions i persones implicades per la col·laboració en el desenvolupament dels CCU 19/20 fins a la data de suspensió. Ens retrobem a la pròxima edició 2020-2021, que s’organitzarà sota la coordinació de la Universitat de Girona.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )