Anuari de l’Esport Català Universitari 2019

Ens plau compartir en el dia d’avui l’Anuari de l’Esport Català Universitari corresponent al curs 2018-2019, en el qual la Universitat de Barcelona va tenir l’honor i la responsabilitat de coordinar les accions de les 12 universitats catalanes en l’àmbit esportiu pel que fa als Campionats de Catalunya Universitaris.

En aquest Anuari trobareu l’ampli ventall d’activitats que en aquesta 34a edició s’han dut a terme, per les quals hem comptat amb la col·laboració de múltiples entitats i empreses, de les quals volem destacar a la ciutat de L’Hospitalet de Llobregat, designada Vila Esportiva Universitària 2019; i la sempre constant presència i suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física, a través del Consell Català de l’Esport.

Esperem que l’Anuari de l’Esport Català Universitari 2019 sigui del vostre grat, més encara en els moments que ens toca viure, i que us ajudi a recordar tot allò que vam fer el curs passat i ens esperoni a seguir treballant  de valent en els cursos a venir.

Podeu descarregar l’Anuari aquí .

També podeu veure l’Anuari digital clicant a la imatge.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )