Finalitzen els Campionats de Catalunya Universitaris per equip 2020

Barcelona, 6 de març de 2020. El passat dijous dia 5 de març va tenir lloc la clausura de la 35na edició dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) que enguany s’han disputat a Sabadell, Vila Esportiva Universitària 2020.

Les finals dels CCU’20 van enfrontar a les següents seleccions:

Bàsquet Femení: UAB 57 – 62 UdG

Bàsquet Masculí: UPF 54 – 70 UPC

Futbol Sala Femení: URL 1 – 2 UB

Futbol Sala Masculí: UPC 0 – 3 UPF

Futbol Femení: UB 0 – 3 UdL

Futbol Masculí: UPF 0 – 2 URL

Handbol Femení: UB 38 – 27 UAB

Handbol Masculí: UAB 30 – 29 UPC

Rugbi 7 Femení: UB 15 – 0 UdG

Rugbi 7 Masculí: UB 10 – 17 UdG

Voleibol Femení: UB 2 – 3 UAB

Voleibol Masculí: UPC 1 – 3 URV

Amb aquests resultats, el ranking universitari per equip queda de la següent manera: Universitat de Barcelona (UB) 3 ors i 3 plates. Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) 2 ors i 2 plates. Universitat de Girona (UdG) 2 ors i 1  plata. Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) 1 or i 3 plates. Universitat Pompeu Fabra (UPF) 1 or i 2 plates. Universitat Ramon Llull (URL) 1 or i 1 plata. Universitat de Lleida (UdL) 1 or. Universitat Rovira i Virgili (URV) 1 or.

Des de la Universitat Autònoma de Barcelona, coordinadora de l’edició 2020, han destacat la qualitat de les seleccions, el comportament dels jugadors i la bona feina que s’ha fet des de Sabadell, Vila Esportiva Universitària.

Els CCU posen el punt i final a l’edició 2020, i es passa el testimoni a la Universitat de Girona (UdG), que en l’edició 2021 serà la coordinadora dels Campionats de Catalunya Universitaris.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )