Segueix en directe les finals de bàsquet i rugbi 7 dels CCU20

Les principals promeses esportives universitàries competeixen als Campionats de Catalunya Universitaris, que se celebren a Sabadell.

Les finals de la competició de bàsquet se celebraran demà dimecres 4 de març i les podreu seguir per XALA!

Dijous 5 de març serà el torn de rugbi 7 i es podrà veure per la plataforma i les televisions locals.

La resolució del torneig de rugbi 7 dels Campionats Universitaris comptarà amb la narració de Jordi Martí Tort (Canal Blau), els comentaris de Francesc Gómez i els detalls a peu de pista de Joan Barberà (La Xarxa). La retransmissió començarà a les 12h per XALA! i les televisions locals. Consulteu-ne aquí la llista completa.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )