2a JORNADA DELS CCU20

El dimarts 28 de gener arrenca la 2a volta dels Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip en la qual les 12 universitats catalanes participants continuaran competint pel títol. Us recordem que la segona jornada es reprendrà amb el bàsquet femení al capdavant al Pavelló Municipal Nord i Sud de Sabadell.

Si vols estar al dia de la competició, segueix minut a minut els #CCU20 a través dels nostres canals oficials de Twitter, Instagram i Facebook.

Des de l’organització dels Campionats Universitaris de Catalunya desitgem a tots els participants molta sort en aquesta segona jornada i, sobretot, que gaudiu de l’esport!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )