Comença el primer Challenge Atlètic Universitari de running CCU

El passat diumenge es va donar el tret de sortida al primer Challenge Atlètic Universitari de running CCU amb la Mitjà Marató a Espirall-Vilafranca.

Saps què és el Challenge?

El Challenge consta d’un conjunt de 6 curses homologades per la Federació Catalana d’Atletisme que es duen a terme en diferents indrets del territori Català.

La finalitat principal és el foment de la participació de la comunitat universitària (estudiants, pas i pdi) en les curses de running i els seus valors, especialment el reconeixement a la pràctica esportiva no competitiva.

S’atorgaran trofeus als/les guanyadors/es de les categories masculina i femenina.

Per participar caldrà inscriure’s a cadascuna de les curses que es vulguin córrer i acceptar els reglaments específics. Cal esmentar que per optar al Challenge és obligatori acabar com a mínim 3 proves on sigui inclosa la Unirun. Qui no participi en la Unirun no podrà optar als següents premis finals:

• Millor estudiant corredor i corredora universitària de l’any
  • Millor pas/pdi corredor i corredora universitària de l’any

Fes clic al aquí per tenir tota la informació del Challenge Atlètic Universitari, ens veiem allà!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )