Es presenten els Campionats de Catalunya Universitaris, coordinats enguany per la UAB

Instal·lacions de la ciutat de Sabadell acolliran gran part de les competicions

El 14 de novembre, el Pavelló Municipal Nord Sabadell acollirà l’acte de presentació oficial dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019-2020, que coordina la UAB. Tindrà lloc a les 12 hores i hi participaran la rectora de la UAB, Margarita Arboix; l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés; i el director del Consell Català de l’Esport, Toni Reig.

El Servei d’Activitat Física de la UAB és l’encarregat de l’organització d’aquests campionats, que tenen lloc des de l’any 1986 amb l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva entre els membres de les comunitats universitàries. Els darrers anys, han experimentat un gran creixement fins a assolir, el curs passat, els 6.648 participants entre totes les activitats i disciplines, d’equip o individuals.

La coordinació dels campionats es fa de manera rotatòria entre les dotze universitats catalanes que integren l’Esport Català Universitari, que subvenciona l’organització. A més, la població que exerceix d’amfitriona també canvia cada temporada per tal de potenciar la vinculació de la universitat amb la societat i donar-li més visibilitat. Així, enguany la ciutat de Sabadell ha estat l’escollit per la UAB per acollir gran part de les competicions.

Entre aquest mes de novembre i març del 2020, més d’un centenar d’equips de les dotze universitats catalanes participaran en competicions d’equip com bàsquet, futbol, handbol, rugbi o voleibol. Pel que fa als esports individuals, hi haurà, entre altres, atletisme, aigües obertes, bàdminton, cursa de muntanya, duatló, natació, pàdel, taekwondo o tennis.

La majoria de competicions es disputaran a diverses instal·lacions de la ciutat de Sabadell. La Xarxa de Televisions Locals oferirà les retransmissions en directe de les finals i en diferit altres partits, així com reportatges específics. Es podran seguir tots els resultats al web dels campionats.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )