Acte de cloenda i reconeixement als millors esportistes de la 34a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris

Avui dimecres, 2 d’octubre, s’ha celebrat l’acte de cloenda de la 34a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) amb la Universitat de Barcelona, com a coordinadora el curs 2018-2019 de l’Esport Català Universitari (ECU).

Conduïda pel periodista esportiu Alberto Montenegro, la cerimònia ha estat presidida pel rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elias, on també hi ha assistit el director del Consell Català de l’Esport, Antoni Reig.

En el transcurs d’aquest acte, s’han lliurat els guardons als millors esportistes universitaris de la temporada 2019 i la Universitat de Barcelona ha donat el relleu de la coordinació de la propera edició a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Alhora, s’han lliurat plaques d’agraïment a l’Hospitalet de Llobregat, que ha estat la Vila Esportiva Universitària d’aquest any; a la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya (La Xarxa), que ha retransmès en directe les finals dels campionats universitaris, i als ajuntaments de Barcelona i Sant Adrià de Besòs, i a Gaudim Sports, pel seu suport en l’organització de la cursa Unirun.

En matèria i reconeixement de l’esport català internacional, s’han lliurat diplomes a les set seleccions que han representat l’esport universitari català en els diversos campionats internacionals: EUSA Games, a Coïmbra, i els PCU Games d’Anvers.

A final de l’acte, la UB ha donat el relleu de la coordinació dels CCU a la UAB, que agafa el lideratge dels campionats per al curs 2019-2020, amb el municipi de Sabadell com a Vila Esportiva Universitària 2020.

Especial agraïment pel suport incondicional en el transcurs d’aquests Campionats a la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF).

Aquest és el vídeo de l’acte:

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )