La Fundació Catalana de l’Esport premia la cursa de les universitats: la UNIRUN

24 entitats i projectes reben els Guardons de l’Esport 2019, entre ells: la UNIRUN

El passat 26 de setembre, a l’Antiga Fàbrica Damm, va tenir lloc la cerimònia de lliurament de la 3a edició dels Guardons de l’Esport, impulsats per la FCE.

Enguany, un dels projectes guanyadors ha estat la cursa de les universitats Unirun, en la categoria Foment i difusió dels hàbits de l’esport per fomentar nous reptes en l’atletisme universitari. Premiant així l’impacte i originalitat d’una activitat que promou hàbits esportius en el conjunt de la societat, concretament entre els i les universitàries, com a instrument essencial de millora de la qualitat de vida de les persones.

Juntament amb la Unirun, els Guardons de l’Esport 2019 també han atorgat 25 distincions més a persones, entitats i projectes d’arreu de Catalunya que, tant per la seva acció directa com per la seva influència o suport, treballen per transformar positivament la realitat social en el seu entorn més immediat mitjançant l’esport i l’activitat física. Els guardons estaven dividits en sis categories: Igualtat d’oportunitats, Difusió dels valors de l’esport, Educació i esport de lleure, Esport català al món, Patrocini i mecenatge, i Foment i difusió dels hàbits esportius.

Consulta tots els guardonats d’aquesta 3a Edició.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )