Cloenda BeST Games 2019

Des de la Coordinació dels Campionats de Catalunya Universitaris, volem expressar la més sincera enhorabona i felicitar a tots els jugadors i jugadores de les seleccions catalanes d’handbol pels resultats d’aquesta primera experiència amb els TeamCatU d’handbol a Europa.

Esperem veure-us de nou el pròxim 2 d’octubre a l’esdeveniment que tindrà lloc a Plaça Universitat amb l’objectiu de fer públic el reconeixement als equips dins la cloenda de l’ECU 2019.

Aprofitem per desitjar una molt ràpida recuperació a Marina Tomás Adrián, jugadora de la selecció catalana que es va lesionar durant el partit de la final. Molts ànims!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )