Agenda mes de maig dels Campionats d’Espanya Universitaris

Font: CEU. A principis d’aquest mes de maig les diferents seus dels Campionats d’Espanya Universitaris acolliran fins a 674 esportistes de 62 universitats de tota Espanya.

Les proves d’atletisme i taekwondo dels Campionats d’Espanya Universitaris tindran lloc entre els dies 3 i 5 de maig. La Universitat Jaume I de Castelló és l’encarregada d’organitzar aquestes dues modalitats esportives.

Les competicions de taekwondo se celebraran al pavelló esportiu de l’UJI. Aquest espai comptarà amb cinc tatamis homologats. Tres d’aquests s’utilitzaran per als combats, mentre que els altres dos seran per a les modalitats de tècnica o “poomsae”.

D’altra banda, les proves d’atletisme es disputaran al Complex Esportiu Gaetà Huguet per albergar una competició que oferirà un gran nivell de participació i en la qual s’espera que acudeixi nombrós públic de Castelló per veure en directe aquest important esdeveniment.

Pel que fa al calendari dels campionats, els esportistes de tots dos esports s’acreditaran el divendres 3 de maig al pavelló de la Universitat Jaume I de 16:00 a 20:00. A més, els taekwondistes realitzaran el pesatge en el Lmismo moment, just abans de acreditar-se. Immediatament després, al voltant de les 20:30, se celebrarà la reunió tècnica de les dues competicions. L’endemà començaran les proves dels dos esports. En taekwondo els combats es divideixen en dues jornades, una al matí i una altra a la tarda. A cada jornada hi haurà duels masculins i femenins i de diferents pesos, així com les categories de “poomsae”. En finalitzar cada jornada es procedirà al lliurament de medalles.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )