CEU 2019 Comunitat Valenciana

Finalitzen els CCU19 d’esports d’equip i arriben els Campionats d’Espanya Universitaris (CEU) 2019, la competició entre universitats més important d’Espanya.

De caràcter anual i on hi participen les universitats espanyoles representades en el CEDU, aquest any figurarà com a col·laborador principal la Fundació Trinidad Alfonso, a més de la col·laboració de les institucions públiques territorials: ajuntaments, diputacions provincials i govern autonòmic, així com del titular de la competició, com és el Consell Superior d’Esports.

La previsió és que hi hagi una participació de prop de 75 universitats, superant els 4.200 esportistes universitaris participant en totes les modalitats esportives, el que representa una projecció de marca enormement significativa, actuant sota principis d’interacció, col·laboració recíproca, cooperació i cohesió dins el sistema universitari nacional.

Els equips de cada universitat estan obligatòriament compostos per estudiants, que conformen els equips universitaris i que competeixen en els diferents campionats autonòmics, en les comunitats autònomes que tinguin més d’una universitat.

Els campions dels Campionats de Catalunya Universitaris 19 van directament a les fases finals i interzonals dels campionats d’Espanya.

Consulta tota la informació referent a les modalitats esportives, seus i dates fent clic en el següent enllaç.

CEU 2019

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )