Acte de presentació Campionats de Catalunya Universitaris 2019

L’Hospitalet de Llobregat. Avui dimecres 21 de novembre de 2018, a les 13 hores, ha tingut lloc l’acte de presentació dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019 amb la participació del Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de L’Hospitalet, Sr. Cristian Alcazar, el Secretari General de l’Esport, Sr. Gerard Figueras, i el Vicerector d’Art, Cultura i Patrimoni de la UB, Dr. Salvador Garcia, en representació del Rector de la Universitat.

Alhora, en el transcurs de la jornada d’avui, s’ha fet la lectura del Manifest del món de l’esport, en suport del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les dones.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )