UNIRUN 2019: inscriu-te a la cursa de les universitats

Pels universitaris amants del running, no us ho penseu més i correu a inscriure-us a la vostra cursa: https://bit.ly/2PX5TA1

QUÈ ÉS?

La Unirun és una prova atlètica que pretén fomentar nous reptes en l’atletisme universitari.
Tenint com a referent, la clàssica Regata Cambridge-Oxford, la competició anual de rem entre les prestigioses Universitats angleses, la Unirun vol implicar a les 12 Universitats Catalanes en una competició de running popular.

ON I QUAN?

• La cinquena edició de la Unirun tindrà lloc a Barcelona i Sant Adrià de Besòs el dia 3 de març de 2019.
  • La zona de sortida i arribada estarà situada al Parc del Fòrum.
  • La sortida de la cursa serà a les 9:30 hores. El temps límit per fer la prova serà d’1 hora i 10 minuts.

RECONEIXEMENT DE CRÈDITS ECTS

CLIC PER A MÉS INFORMACIÓ

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )