Cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2018

La cerimònia de cloenda de la 33a. edició dels Campionats de Catalunya Universitaris 2018 se celebrarà el pròxim dimarts 9 d’octubre a les 13 hores al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’acte serà presidit pel Sr. Francesc Torres, rector de la UPC, i comptarà amb la intervenció del Director del Consell Català de l’Esport, el Sr. Toni Reig.

Serà el final d’una edició plena d’èxits per a l’Esport Català Universitari, l’èxit de la quarta edició de la UNIRUN i el gran paper dels nostres representants tant als EUSA Games a Coïmbra com als PCU Games a Anvers.

Durant la celebració, s’entregarà el relleu de la coordinació per als Campionats de Catalunya Universitaris 2019 a la Universitat de Barcelona, que entoma el lideratge dels campionats per al curs 2018/19. A més, es reconeixeran els esportistes més destacats del curs passat amb l’entrega d’un guardó commemoratiu.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )