3000 “UNIVERSITARIS” A LA 3a EDICIÓ DE LA UNIRUN 5 març 2017

3000 participants han pres part a la tercera edició de la Unirun, celebrada aquest matí sobre una distància de 6.779 metres, amb sortida i arribada al Parc del Fòrum. El guanyador de la prova masculina ha estat Alejandro Rodríguez Pritchard, que defensava els colors de la Universitat Oberta de Catalunya UOC (21:12), mentre que la primera dona en creuar la meta ha estat la corredora de la Universitat de Barcelona UB, Marina Bagur (25:58). La segona i la tercera posició en categoria masculina han correspost a Albert Ollé (21:13), que vestia els colors de la UPF, i Youssef Fateh de la UVIC (21:14) respectivament. I en categoria femenina, a les corredores Berta Estragués de la UIC (25:31) i Judit Pujol de la UAB (26:14). La prova, impulsada per l’ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la Secretaria General de l’Esport, l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i organitzada per Gaudium Sports, ha transcorregut en un ambient esportiu alhora que festiu. Les samarretes de colors, identificatives de cada Universitat, han envaït el circuit de La Cursa de les 12 Universitats catalanes, que ha transcorregut pel litoral del Districte de Sant Martí i de Sant Adrià de Besòs. La copa de campions de la Unirun 2017 ha anat a parar, per tercer any consecutiu, a la Universitat de Barcelona (508 punts). La Universitat Politècnica de Catalunya, 2a (662 punts) i la Universitat Autònoma de Barcelona, 3a (663 punts) han ocupat les altres dues places de podi.

Universitat guanyadora absoluta: Universitat de Barcelona

Universitat guanyadora en categoria masculina: Universitat Politècnica de Catalunya

Universitat guanyadora en categoria femenina: Universitat de Barcelona

Classificació general Universitats: UB – UPC – UAB – UPF – UOC – URL – UIC – UVIC – URV – UdL – UdG – UAOCEU