BARCELONA: Vila Esportiva Universitària 2017

vila-esportiva

La ciutat de Barcelona, en l’any que se celebra el 25è aniversari de les Olimpíades de BCN ’92, acollirà la 32ª edició dels Campionats de Catalunya Universitaris.

Aquesta serà la tercera ocasió en què se celebrin els CCU d’Esports d’Equip íntegrament en un municipi, precedits per Sant Cugat i Igualada. Així doncs, la Ciutat Comtal serà nomenada Vila Esportiva Universitària 2017.

La competició, coordinada aquest any per la Universitat Abat Oliba CEU, començarà el pròxim 15 de novembre, i conclourà el 16 de març de 2017. Durant aquest període, esportistes de les 12 universitats catalanes, competiran en Bàsquet, Futbol 11 masculí, Futbol 7 femení, Futbol Sala, Handbol, Rugby 7 i Voleibol.

4 thoughts on “BARCELONA: Vila Esportiva Universitària 2017

1. Hola! M’agradaria saber en quines dates concretes es celebrarà la segona jornada dels campionats de rugbi 7 masculí i femení. Gràcies!

2. hola bona nit, m’agradaria saber si hi ha modalitat de campionat de Catalunya en tenis taula. Salutacions

1. Hola, bon dia. L’any passat finalment no ni va haver-hi, però tot indica que aquest any es farà. Encara no hi ha dates ni seu, però anirem informant a través de la web i de les xarxes socials. Tanmateix, posat en contacte amb el servei d’esports de la teva universitat perquè t’informin. Salutacions