Cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2016

La cerimònia de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2016 se celebrarà el pròxim dijous 29 de setembre a les 20.30 al CEM La Marbella

L’acte, que serà presidit pel Dr. Josep A. Planell, rector de la UOC i comptarà amb les intervencions del director del Consell Català de l’Esport, el Sr.Antoni Reig i el rector de la UAO, el Dr.Carlos Pérez del Valle, serà el final d’una edició plena d’èxits per a l’Esport Català Universitari: la consolidació a Igualada de la marca “Vila Esportiva Universitària”, l’èxit de la segona edició de la UNIRUN, la incorporació dels esports electrònics, l’ampliació de la programació al Saló de l’Ensenyament o el gran paper dels nostres representants als EUSA Games a Rijeka.

Durant la celebració, s’entregarà el relleu de la coordinació per als Campionats de Catalunya Universitaris 2017 a la Universitat Abat Oliba, que entoma el lideratge dels campionats per al curs 2016/17. A més, es reconeixeran els esportistes més destacats del curs passat amb l’entrega d’un guardó commemoratiu.Relleu dels Campionats de Catalunya Universitaris