Gran jornada d’esports de platja a Platja d’Aro

Celebrada amb èxit de participació i de diversió la jornada d’esports de platja a la Platja Gran del Cavall Bernat a Platja d’Aro. Mig miler d’esportistes universitaris van participat a la competició, que es va celebrar el divendres 6 de maig, i que va incloure, a més dels ja tradicionals Futbol Platja, Handbol Platja, Volei Platja i Ultimate Frisbee, el Rugbi 5 platja, una modalitat que cada vegada està guanyant més adeptes.

Els trofeus van estar molt disputats i repartits entre totes les universitats. Al Futbol Platja Femení, l’or se’l va endur la Universitat Rovira i Virgili (URV), seguida per la Universitat Ramon Llull (URL) i la Universitat de Girona (UdG). En categoria masculina, el triomf se’l van endur els nois de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), amb segona posició de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) i tercera de la UdG. En el Handbol Platja Masculí, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va assolir el primer lloc al podi, seguida per la URL i la Universitat de Vic (UVic). En categoria femenina, la UVic es va endur cap a casa el trofeu de primeres classificades acompanyades per la UPF en segona posició. Al Rugbi Platja Masculí, l’equip de la UIC va ser el rei de l’arena, seguits per la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat de Lleida (UdL). La UdG va marcar el ritme de l’Ultimate Frisbee, superant la UPF (segona posició i premi esperit del joc) i la URV (tercera posició).

En el cas del Voleibol Platja Femení, les parelles de la UdG formades per Amal Quevedo i Clara Diaz i per Mònica Torrents i Sandra Martínez van aconseguir les medalles d’or i bronze respectivament, mentre la parella de la URV formada per Alba Casamor i Irene Roca van obtenir la medalla d’argent. En categoria masculina, la parella de la UdL formada per Lluís Rabassa i Carles Tersa van batre a la final la parella de la URV composta per Javier Naya i Joel Orduña. La UdG va aconseguir la tercera posició amb la parella formada pel Joan Muñoz i el Jaume Sampol.

La jornada, on els núvols van donar una mica de treva als nostres esportistes, es va celebrar en un ambient festiu i ple de competitivitat, on a més dels esports de competició, els participants van poder fer un tast al bàsquet sobre rodes o el korfbal, rebre massatges terapèutics o gaudir de fruita fresca vora el mar.20160506_112923