Ja tenim tots els classificats per les fases finals!

La segona jornada dels Campionats de Catalunya Universitaris, que s’ha celebrat a Igualada del 9 al 18 de febrer, ens deixa les universitats classificades per les fases finals que es celebren durant el mes de març.

La primera setmana de competició ens va deixar com a classificats per a semifinals a bàsquet masculí els equips de la UB, la UPF, la UdG i la UPC. En el futbol 11, la UIC va ser la universitat eliminada de cara als quarts de final. Dimecres va ser el torn del bàsquet femení, on la UB, la UPF, la UPC i la UdL lluitaran per aconseguir el títol de campiones. A la gespa, la UB, la UPF, la UVIC i la UdL, van guanyar-se la plaça per les semifinals de futbol 7 femení. Dijous 11, la UdG, la UAB, la UB i la URL es van imposar a la resta d’universitats i participaran a les semifinals d’handbol masculí, mentre que a rugbi 7 masculí, la UB, la UdG, la UVIC i la UPC es disputaran el trofeu.

La segona setmana, ha començat amb l’handbol femení i la UB, la UVIC, la UAB i la UPF seran les encarregades de lluitar per alçar la copa de primeres classificades. El voleibol masculí, va tenir partits amb una competitivitat i emoció molt alta, però només la UB, la UPC, la URV i la URL han pogut classificar-se per a les fases finals. Dimecres 16, va ser el torn del voleibol i el futbol sala femení, on la UIC no va poder aconseguir plaça pels quarts de final. La resta de universitats jugaran la primera setmana de març els quarts i les semifinals. Dijous 17, últim dia de la segona jornada, s’ha competit en rugbi 7 femení i futbol sala masculí. Al camp, les noies de la UB, la URL, UPF i UdG jugaran les semis i les finals el proper 17 de març. Al futbol sala masculí, la UAO no va poder classificar el seu equip pels quarts de final.

La UB es col·loca en primera posició d’equips classificats, amb un total de 12 equips classificats per a les fases finals, seguit de la UPF amb 9 equips, la UPC amb 8 i la UdG i la UVIC amb 7.

Enhorabona a tots els classificats!IMG_3730.JPG