Tornen els Campionats de Catalunya Universitaris!

Tornen els Campionats de Catalunya Universitaris amb la segona jornada dels esports d’equip. La competició, que s’està celebrant íntegrament a Igualada, comença el dimarts 9 de febrer i omplirà durant dues setmanes el complex esportiu Les Comes d’esport universitari amb l’objectiu de guanyar un passi a les fases finals del mes vinent de març.

Dimarts 9, es reprendrà la competició de bàsquet i futbol 11 masculí amb una classificació molt ajustada. Dimecres, serà el torn de l’esport femení, amb les jornades del bàsquet femení i el futbol 7 femení. Tancarem la primera setmana amb l’handbol i el rugbi 7 masculí. La segona setmana es podrà gaudir de l’handbol i el rugbi 7 femení, el futbol sala masculí i femení i el voleibol en ambdues categories. Durant aquesta segona jornada anirem coneixent quins equips i quines universitats es classifiquen per quarts i semifinals la primera setmana de març.

Paral·lelament, es reprenen els campionats d’esports individuals, que es van estrenar el passat 13 de desembre amb la Mitja Marató de Vilanova, on hi va haver una alta participació universitària. Aquest 2016 s’estrenarà amb el Campionat de Catalunya Universitari de Natació el pròxim 20 de febrer. Li seguiran el golf (25 de febrer), el taekwondo (5 de març) i la UNIRUN (6 de març). A més, el 2 d’abril torna el Campionat de Catalunya Universitari d’Atletisme amb moltes novetats!

Ens espera un febrer ple d’esport universitari!

2 thoughts on “Tornen els Campionats de Catalunya Universitaris!