Els Campionats de Catalunya Universitaris se sumen als eSports!

Esport Català Universitari (ECU) organitza el el primer Campionat de Catalunya Universitari de League of Legends i de Hearthstone en col·laboració amb la Liga de Videojuegos Profesional i amb Elite Gaming!

L’únic requisit per participar és ser estudiant d’alguna de les dotze universitats de Catalunya, personal docent o d’administració (PDI i PAS). Les inscripcions ja estan obertes (tancaran el 29 de febrer) i per participar-hi, hauràs d’emplenar aquest formulari. Un cop fet, cal que contactis amb el servei d’esports de la teva universitat.

La competició constarà de dues fases:

• Una fase prèvia on-line en la que els participants d’una mateixa universitat competiran entre ells per classificar-se i representar la seva universitat als Campionats de Catalunya Universitaris d’eSports.

Hi haurà 12 classificatoris (un per universitat), que es jugaran a la web de la LVP, dels quals sortirà, de cada un, un equip de League of Legends i dos jugadors de Hearthstone. Aquests classificats seran els representants de la seva universitat i s’enfrontaran contra la resta d’universitats als Campionats de Catalunya Universitaris d’eSports

Les inscripcions als classificatoris tancaran el 29 de febrer de 2016 i la competició començarà el mes de març.

• El Campionat de Catalunya Universitari de Hearthstone i League of Legends. L’equip de LoL i la parella de Hearhtstone classificats que representaran a cada universitat disputaran, de manera presencial a l’Elite Gaming Center Barcelona, el El Campionat de Catalunya Universitari de Hearthstone i League of Legends que constarà d’una fase de grups (el 15 d’abril) i d’uns PlayOffs (el 16 d’abril) on es decidiran els campions universitaris de Catalunya.

Pots trobar tota la informació sobre la competició aquí .

Ara et toca convèncer als teus companys d’universitat per que t’acompanyin en aquesta aventura i inscriure’s al primer Campionat de Catalunya Universitari d’eSports.

Ens veiem al campionat!