Arriben els Campionats d’Esports Individuals!

Poc a poc anem coneixent les dates dels Campionats d’Esports Individuals: Natació, Golf, Pàdel, Tennis i la Marató ja han obert les inscripcions! I la resta de competicions s’aniran concretant properament.

A més a més, i després de l’èxit de l’any passat, aquest 2016 torna la UNIRUN! Serà el proper 6 de març al Parc del Fòrum. Aquests dies, l’equip de la UNIRUN està visitant els campus de les diferents universitats catalanes perquè us hi pugueu apropar , informar i apuntar a la cursa de les universitats!

I en menys d’un més tornen els Campionats d’Esports d’Equip amb la segona jornada classificatòria per les finals…quines universitats n’aconseguiran una plaça? Ens espera un 2016 ple d’esport i de competicions!

L’esport? Universitari!

Collage