Milena Chkripeska i Jorge de Andrés guanyadors de CCU Mitja Marató

Milena Chkripeska i Jorge de Andrés Sánchez han estat els guanyadors del Campionat de Catalunya Universitari 2016 de Mitja Marató que s’ha celebrat el diumenge 13 de desembre.

La prova, que s’ha disputat per primer cop a la Mitja Marató de Vilanova amb una alta participació universitària, ha transcorregut sense cap incident i els participants han pogut gaudir d’un dia esplèndid i un ambient molt festiu.

La guanyadora de la categoria femenina universitària, Milena Chkripeska, de la Universitat Pompeu Fabra, ha estat també la guanyadora absoluta amb un temps 1:26:03. Al podi universitari l’han acompanyat la Jéssica Bonet Bonet i la Rhea Colvin, ambdues de la Universitat de Barcelona, amb uns temps d’ 1: 29:01 i 1:38:24 respectivament.

En la categoria masculina, Jorge de Andrés Sánchez, de la Universitat Oberta de Catalunya, amb 1:15:06, ha assolit el primer lloc del podi, seguit de prop per Alfred Castillejo Bermejo de la Universitat Politècnica de Catalunya (1:15:38) i de Jota Serrano Núñez, de la Universitat Ramon Llull (1:20:06).

Enhorabona!