Crònica de la setmana…i a per la tercera!

La segona setmana dels Campionats de Catalunya Universitaris ha estat plena de partits molt emocionats i un alt nivell competitiu dels equips.

Com us vàrem avançar, la setmana va començar amb l’handbol femení i el futbol 11 masculí. A la pista vàrem gaudir de partits molt igualats, com el de la URV contra la UAB, amb empat a 12, o el de la UPF contra la UVIC, que va guanyar la UVIC per la mínima. Tanmateix, la única universitat que va guanyar tots els seus partits va ser la UB, col·locant-se al capdavant de la classificació, seguida de prop per la UVIC.

A la gespa, els equips varen demostrar el seu molt bon estat de forma, malgrat ser la primera jornada de competició, i es van viure partits molt emocionants, que van situar la UdL, la UVIC i la UPF com a líders dels seus respectius grups, cosa que els hi garanteix el passi a quarts de final. Per la part baixa de la taula, la URV, la URL i la UIC hauran de lluitar a la jornada del febrer per aconseguir una de les places a quarts de final.

Dimecres va ser l’estrena del futbol sala femení, que va començar amb la lectura del Manifest contra la violència envers de les dones del món de l’esport. Els equips de la UPF i la UAB de seguida van destacar assolint la primera posició del seus respectius grups, després de guanyar els seus dos partits. A l’altre grup, el lideratge es va disputar entre la UB i la URL, posició que va guanyar la primera per diferència de gols.

El futbol sala masculí es va disputar dijous, simultàniament al rugbi 7 femení. Al parquet, la UVIC i la UB van resoldre els seus dos partits amb solvència, situant-se al capdavant dels seus respectius grups. La UPC i la UPF van protagonitzar un dels partits més igualats de la jornada, que les va deixar empatades a punts, i que situa la UPC en primera posició per diferència de gols.

Al camp, en mig d’un ambient molt festiu, es van celebrar els 14 partits de la primera jornada de rugbi 7 femení. La UB, un cop més, es situa com a líder del seu grup, seguida d’a prop per la URL. Al grup B, UdG i UdL comparteixen punts a la part alta de la taula.

Demà, comença l’última setmana d’aquesta primera jornada, on el voleibol serà el protagonista: dimarts serà el torn de les noies i dimecres tancarem aquesta primera ronda dels campionats amb el voleibol masculí.IMG_3981.JPG