Resum de la primera setmana dels campionats i… a per la següent!

El passat dijous 19 de novembre es va tancar la primera setmana dels Campionats de Catalunya Universitaris al Complex Esportiu les Comes (Igualada) on es va veure un molt bon nivell dels equips universitaris i es va gaudir de molt bon esport.

Dimarts 17 va arrencar la competició amb la primera jornada de bàsquet masculí on la UPF i la UB van posicionar-se com a co-líders de grup després de guanyar els seus dos partits. Al grup B, en canvi, la URL es va erigir com a cap en solitari, essent l’únic equip invicte del seu grup.

Dimecres va ser el torn del bàsquet femení, on la URL repeteix lideratge al grup A, mentre que al grup B, UPC i UPF es troben al cap de la classificació ex aequo. A la gespa, vàrem veure les noies del futbol 7, on la UB es situa al capdavant de la taula al guanyar tots els seus partits, seguida per la UdL i la UVIC, malgrat que les últimes tenen un partit pendent.

Dijous 19 es va tancar la primera setmana de competicions amb l’handbol i el rugbi masculí. Al parquet, la UB repeteix lideratge en solitari després de guanyar els seus quatre partits, seguida de prop per la UdG, amb tres partits guanyats i un perdut i la UAB, amb un partit menys jugat i tres de guanyats. Al camp, la UPC es va situar al davant del grup A guanyant els tres partits de la jornada i al grup B, UdG i UB comparteixen la primera posició de la taula amb 6 punts cadascun.

Després d’aquesta primera setmana de campionats, la UB es col·loca al cap de les universitats amb quatre equips ocupant la primera posició dels seus respectius grups, seguida per la UPF, la URL i la UPC, amb dos equips cadascuna al capdavant.

Aquesta setmana serà el torn de l’handbol femení, el futbol 11 masculí, el rugbi femení i el futbol sala masculí i femení. A més, dimecres, coincidint amb el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, els equips de futbol sala femení, llegiran a l’inici de la jornada el manifest del món de l’esport al pavelló triple del complex esportiu Les Comes.IMG-20151120-WA0013 (1)