Igualada: Vila Esportiva Universitària 2016

La ciutat d’Igualada acollirà la 31a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris. Per primer cop, la competició d’esports d’equip es farà íntegrament en un municipi, que rebrà el nomenament de Vila Esportiva Universitària 2016, gràcies a l’acord entre l’Ajuntament d’Igualada i l’Esport Català Universitari.

El complex esportiu Les Comes serà la seu on el proper 17 de novembre s’inauguraran els campionats, que enguany coordina la Universitat Oberta de Catalunya en col·laboració amb la Universitat de Girona i el suport de la Secretaria General de l’Esport i que conclouran el 17 de març de 2016 amb la celebració de les finals. Durant aquest període, 108 equips de de les diferents universitats catalanes, competiran en les disciplines de bàsquet masculí i femení, handbol masculí i femení, futbol sala masculí i femení, voleibol masculí i femení, rugbi masculí i femení, futbol 7 femení i futbol 11 masculí.

Per l’esdeveniment, Igualada ha estat escollida com a Vila Esportiva Universitària, una distinció que va ser creada en l’edició anterior dels Campionats de Catalunya Universitaris per a distingir els municipis que promouen l’esport universitari i hi participen activament albergant la majoria de la competició d’esports d’equip a les seves instal·lacions esportives.

Presentació a l'Ajuntament d'Igualada, amb la participació de l’alcalde i la regidora d’Esports del municipi, Marc Castells i Rosa Plassa; el secretari general de l’Esport i el subdirector General d'Activitats Esportives i Infraestructures, Ivan Tibau i Oriol Marcé; la delegada territorial de la UOC a les comarques centrals, Mònica de Llorens, i el cap del Servei d’Esports de la mateixa universitat, Toni Manzanares.
Presentació a l’Ajuntament d’Igualada, amb la participació de l’alcalde i la regidora d’Esports del municipi, Marc Castells i Rosa Plassa; el secretari general de l’Esport i el subdirector General d’Activitats Esportives i Infraestructures, Ivan Tibau i Oriol Marcé; la delegada territorial de la UOC a les comarques centrals, Mònica de Llorens, i el cap del Servei d’Esports de la mateixa universitat, Toni Manzanares.