Els jugadors i jugadores de Futsal dels CCU 2016 podran ser convocats per a la Selecció Catalana de Futbol Sala

L’ECU i la Federació Catalana de Futbol Sala (FCFS) han arribat a un acord de col·laboració per al curs 2015/16, mitjançant el qual es fomenten les sinergies entre l’esport federat i l’esport universitari en l’àmbit del futbol sala.

Entre els principals pactes als quals s’han compromès ambdues entitats, cal destacar la possibilitat que els jugadors i jugadores dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) siguin convocats per la Selecció Catalana de Futbol Sala i la creació de la selecció catalana universitària masculina i femenina. Així mateix, s’organitzarà una copa entre el primer i segon classificat masculí i femení dels CCU i de la lliga absoluta de la FCFS. A més a més, tant els clubs de la federació, com la mateixa federació i les universitats, podran organitzar partits amistosos o de preparació entre ells.

L’ECU ha subratllat la importància d’aquest acord pel seu abast, que va més enllà d’una col·laboració puntual i que obre noves vies de cooperació entre ambdues institucions.

La FCFS va néixer el 1983 amb l’objectiu de dotar al futbol sala català d’una federació pròpia que donés cobertura als clubs que practiquen aquest esport. Amb prop de 300 clubs inscrits arreu el territori català, la FCFS és l’única federació de Catalunya amb la potestat de participar com a selecció catalana en els campionats europeus i mundials.

logoecu                                         Logo Federació Catalana de Futbol Sala