Pau Moreno i Alba Gracia, primers classificats del CCU de Triatló. Felicitats!

Pau Moreno, de la Universitat de Vic, ha estat el primer classificat al Campionat de Catalunya Universitari de Triatló. El triatleta vigatà, que va aconseguir la quarta posició a la classificació general, va completar la prova en 01:15:34, seguit pel Sergi Saez Damas de la Universitat de Barcelona (01:20:23) i per Àngel Serrat Garcia, també de la UVic (01:20:46). Respecte la classificació femenina, l’Alba Gracia Pañella, de la Universitat Pompeu Fabra, va aconseguir la primera posició amb un temps de 01:59:44.

La prova, que es va celebrar aquest diumenge passat ,  dins el Triatló d’Osona, va comptar amb la participació de 329 triatletes, 17 dels quals competien pel campionat universitari i es va desenvolupar sense cap incident, tret d’un petit endarreriment en la sortida per un problema logístic en el transport de les bicicletes.

Amb aquest campionat acomiadem els Campionats de Catalunya Universitaris 2015. Que tingueu un bon estiu i molt d’esport!

CCU Triatló