El Triatló d’Osona: l’últim Campionat de Catalunya Universitari 2014/15

El proper 19 de juliol es celebra a Osona el Campionat de Catalunya Universitari de Triatló 2015. El campionat serà de modalitat Sprinter i consistirà en 750 m de natació al pantà de Sau, on el primer gir es farà a l’emblemàtica punta del campanar; 25 km de ciclisme, des del pantà fins a Vic; i 5 km de cursa a peu, on el recorregut passarà pels llocs més representatius de la capital d’Osona.

Podeu fer la vostra inscripció al web de la Federació Catalana de Triatlò i, posteriorment heu de contactar amb el Servei d’Esports de la vostra universitat.

Trobareu tota la informació necessària sobre el Triatló d’Osona al seu web: http://triatlodosona.cat/

Amb aquest campionat tancarem els Campionats de Catalunya Universitaris 2014/2015.

Cartell Triatló d'Osona 2015