Sortida Internacional Esport Català Universitari

De dilluns 27 a dijous 30 d’Abril, més de 130 representants de l’Esport Català Universitari van viatjar a Torí per dur a terme una sèrie de partits amistosos contra diferents combinats de la zona.

Els universitaris catalans, junts, sota el nom de Selecció Catalana Universitària van conviure plegats durant tres dies a la Capital Europea de l’Esport 2015.

En disciplines com el futbol 11, el futbol sala, el bàsquet i el rugbi, les nostres Seleccions ens van mostrar tot el seu potencial guanyant els seus respectius enfrontaments.

La jornada de partits va començar dimarts, on el futbol sala masculí i femení van derrotar amb comoditat dos combinats del CUS Torino i a continuació els nois del basquetbol van fer el mateix amb l’equip oficial del CUS Torino.

La jornada de dimecres va començar amb la foto oficial de grup amb presència d’una de les responsables de la Generalitat de Catalunya a Itàlia, la Sra. Tenes, a la que estem molt agraïts.

A la tarda, els nois i les noies del rugbi i del futbol 11 van solventar els seus partits contra el CUS Torino-Grugliasco, el CBS Torino i el Cit Torino, respectivament, amb importants victòries. Per acabar, les noies del bàsquet van desplaçar-se fins Venaria Reale on van demostrar tot el seu potencia guanyat un combatiu rival.

Esperem que una iniciativa com aquesta, recolzada de manera important per la Secretaria General de l’Esport i per tot l’Esport Català Universitari es dugui a terme de manera continuada en diferents edicions millorant cada dia.IMG_5508