FINALS DELS CCU 2015

Dijous passat, la Ciutat de Sant Cugat del Vallés va acollir les finals dels Campionats de Catalunya Universitaris 2015. Més de 50 equips de les 12 universitats catalanes i de diferents disciplines han lluitat de valent en un format de “final four per a proclamar-se Campions de Catalunya Universitaris 2015”.

Pel que fa a resultats,  la UVic-UCC ha guanyat en futbol 7 femení, al superar la UdG, mentre que en futbol 11 masculí, la victòria ha estat per a la UdL, que ha derrotat la Universitat de UVic-UCC En rugbi masculí, el triomf ha estat per la UPC, que ha vençut la UdG; en rugbi femení, victòria de la UB i segon lloc per la UdL; en handbol femení, primer lloc per la URV i segon per la UdL, i en handbol masculí, triomf per la UPC i segona posició per la UdG.

D’altra banda, la UPF s’ha imposat en futbol sala femení, superant la URL; la UVic-UCC ha guanyat en futbol sala masculí contra la URL; aquesta última ha estat la campiona en vòlei masculí, contra la URVi; la UAB ha estat la millor en vòlei femení, per davant de la URV, i finalment en bàsquet femení i masculí, triomf per la UB i segon lloc per la UdG.

Ivan Tibau ha compartit el lliurament de premis amb Xavier Amador, director de Relacions Institucionals de l’àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de Barcelona; Belén Zárate, vicerectora de Comunitat Universitària de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), organitzadora dels CCU, i Xavier Tizón, Regidor d’esports de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallés.

En l’entrega de premis de la tarda, hi han estat presents també el subdirector general d’Activitats Esportives i Infraestructures del Consell Català de l’Esport, Oriol Marcé; Gemma Fonrodona, vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona; Silvia Font, vicerectora d’Estudiants de la Universitat de Girona; Joan Puigdomenech, vicerector de Comunitat, Acció Social Sostenible de la Universitat Politècnica de Catalunya, i Ana Berga, secretaria general de la Universitat Ramon Llull.

L’Esport Català Universitari també ha lliurat als regidors d’Esports i Educació de Sant Cugat del Vallès, Xavier Tizón i Esther Salat, respectivament, una placa en agraïment per la col·laboració i acollida de la 30 edició dels Campionats de Catalunya Universitaris, que ha organitzat la UIC amb el suport de la Secretaria General de l’Esport.

finals CCU