Les 12 universitats catalanes corren a la 1a edició de la UNIRUN

8 març 2015.- Les 12 Universitats catalanes han participat a la primera edició de la Unirun, celebrada aquest matí sobre una distància de 6.779 metres. El guanyador de la prova masculina ha estat Albert Nogueras, que defensava els colors de la Universitat Politècnica de Catalunya (21:05), mentre que la primera dona en creuar la meta a l’esplanada del Parc de Fòrum ha estat la corredora de la Universitat de Barcelona Jèssica Bonet (26:09). La segona i la tercera posició en categoria masculina corresponen a Juan Manuel Álvarez (21:10), que vestia els colors de la UPF, i Carles Lladó de la UAB (21:48) respectivament. I en categoria femenina, a les corredores de la Universitat Ramon Llull Mireia Suñé (26:14) i Laura González (26:14).

La prova, organitzada per l’ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la Secretaria General de l’Esport, l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i gestionada per Gaudium Sports, ha transcorregut en un ambient esportiu alhora que festiu. La serp multicolor de joves participants vestint les samarretes identificatives de cada Universitat ha envaït els carrers del Districte de Sant Martí de Barcelona i de Sant Adrià de Besòs.

El Secretari General de l’Esport, el Sr. Ivan Tibau, ha lliurat la copa de campions de la primera Unirun a la Universitat de Barcelona (340 punts), que s’ha imposat per un ajustat avantatge de 4 punts a la Universitat Politècnica de Catalunya (344 punts). La Universitat classificada en tercera posició ha estat la Universitat Pompeu Fabra amb 459 punts.

Unirun_sortida

Twitter i Instagram: @uniruncat