I els últims equips que passen a la fase final del pròxim dia 12 de març són…..

Setmana molt competitiva la que s’ha viscut aquesta setmana als Campionats de Catalunya Universitaris.
El dimarts es va disputar l’handbol masculí, on la Universitat de Girona i la Universitat Politècnica de Catalunya van guanyar els seus respectius partits. Ara toca esperar al 12 de març, on 3 equips es jugaran el campionat.

El dimecres, es va seguir amb l’handbol, però aquesta vegada era el torn de les noies. Les universitats classificades per la fase final han sigut, la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Lleida i la Universitat Pompeu Fabra.

I per acabar la segona jornada dels Campionats de Catalunya Universitaris, el rugbi. Es va jugar ahir i va ser un dia molt competitiu. Vuit universitats es jugaran el campionat el pròxim 12 de març.

Pròximament penjarem els partits amb els quadres de la fase final del 12 de març.