Finalitza la primera setmana de la segona jornada

Donem per finalitzada la primera setmana de la segona jornada dels CCU.
El dimecres els equips de futbol sala, tant masculins com femenins, es van desplaçar a Balaguer, on la Universitat de Lleida va realitzar una organització excel·lent.

Els equips classificats per la fase final en la categoria masculina van ser, la Universitat Ramon Llull, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat de Vic-Central de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra. Pel que fa a la categoria femenina, la Universitat Ramon Llull, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Rovira i Virgili, van ser els equips classificats.

Ahir els campionats van tornar a Sant Cugat amb el volei masculí. Però quina emoció! S’estaven jugant tres partits a la vegada i qualsevol d’ells podia classificar-se o quedar-se fora de la competició. Finalment es van classificar per les finals la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat Ramon Llull, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat de Barcelona.

Felicitats!!!