Presència catalana al Ple del CEDU

El passat dimarts 16 de desembre, els representants de l’ECU van assistir a Ple del Comitè Espanyol per l’Esport Universitari.

Al Ple, celebrat a la Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED) a Madrid, es va presentar la memòria d’activitats de l’any 2014 així com una previsió de les activitats que es realitzaran durant el 2015. També es va aprofitar per renovar la comissió permanent, de la qual La Universitat Ramon Llull en forma part.

Un dels temes més importants que es va tractar va ser la subvenció del Campionats d’Espanya Universitaris per part d’empreses privades, així com les línies de futur d’aquests campionats.

La presencia a les reunions del CEDU per part dels representants de les universitats catalanes s’emmarca dins l’esforç constant i el compromís per part de l’ECU amb l’Esport Universitari

ple CEDU