Que el ritme no s’aturi!

Desde el 6 de novembre que es van engegar els Campionats de Catalunya Universitaris amb la disputa de la 1a Jornada de Rugbi a Vic, 102 equips de 11 de les 12 Universitats Catalanes han demostrat la seva qualitat i compromís en una primera jornada amb resultats molt ajustats.

Aquests 102 equips son un més que l’any anterior, esperant poder incorporar algun altre esport a la segona jornada i millorar encara aquest nombre.

La majoria d’aquestes competicions disputades a Sant Cugat del Vallés ens han deixat fortes emocions i partits vibrants.

Si has participat en algun equip o vols veure els membres de la teva Universitat en acció no dubtis en visualitzar a la galeria d’imatges les fotos de les diferents competicions.

I si vols, al Facebook d’Esport Català Universitari et podràs etiquetar!