Comencen forts els CCU 2015

Grans partits i fortes emocions durant la primera setmana dels Campionats de Catalunya Universitaris 2015 amb la celebració de les proves de Rugbi,  Futbol Sala i Basquet masculí i femení.

Dijous dia 6 van començar els CCU 2015 amb la disputa de la primera Jornada de Rugbi Masculí i Femení a Vic. Un gran dia d’esport i emocions fins el final on les diferents Universitats van mostrar el seu potencial i candidatura al títol. En categoria femenina, UB, UDL i URL, i en masculina UDG, URL i UPC es van mostrar invictes.

Aquest dimarts va ser el torn dels nois del futbol sala el que van obrir la Jornada a Sant Cugat del Vallés amb partits d’alt nivell, on la UPC va imposar la seva llei al parquet seguida del la URL, i al UVIC.

Dimecres va ser el torn de les noies, a la mateixa disciplina que el dimarts, on la URL va mostra el seu potencial i es va mantenir invicte al seus enfrontaments, encara que la UPF, la UPC i la URV la vigilen de prop.

Ahir dijous, canvi radical, i una gran jornada de Bàsquet, amb molta qualitat sobre el parquet que va permetre observar fantàstics partits.

A la categoria femenina les noies de la UB i de la UPC es mantenen invictes, al igual que els  nois de la URL, la UDG i la UB.

Encara que s’hagin donat aquest resultats, recordem que aquest format de jornades ens depararà sorpreses per la segona jornada i que els quatre primers classificats aniran a la fase final de dia 12 de març.

IMG_4210IMG_4213